Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2017 23:22 - Искай и не се отказвай
Автор: bethechange Категория: Поезия   
Прочетен: 113 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам ти да си човека, който сбъдва моите мечти,

 А не този, който ги руши.

Искам точно ти да ме познаваш най-добре,

И да приемаш всеки недостатък в мен,

Без да искаш да ме промениш.

Искам да вярвам, че хората имат сродна душа,

И да усещам, че това си ти, когато те погледна.

Искам да се чувствам на седмото небе, когато ме прегърнеш,

Да изтръпвам от ръцете ти, които нежно ме галят,

Да се разтапям от топлината на кожата ти.

Искам историите за нестихваща любов, любов за цял живот,

Да не ми се струват като банални приказки и

да не ги свързвам само с моменти от романтичните филми.

Искам да не се отказваш толкова бързо, само защото не е така лесно, колкото си мислехме.

Искам да се бориш и колкото по-трудно става, толкова по-дълбоко да осъзнаваш, че го искаш...че ме искаш....само за себе си..че си заслужавам..

И заедно да създаваме нашата приказка...без край!

Рядко в живота се получава така, както сме го планирали, още по-рядко успяваме да не останем разочаровани...И как да не си разочарован, ако сравняваш реалността с това, което си искал и очаквал. Трябва да бъдем по-адаптивни и да не се вглъбяваме твърде много в идеали. Много по- добре е да сравняваме реалността и това, което сме получили, с това, което преди сме нямали.




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bethechange
Категория: Поезия
Прочетен: 3971
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930